sűrű kedd

2009.12.08. 22:11

Anyámék elhúztak reggel üdülni. Beállítottam neki a navit, oda is értek. Pár napig nem lesznek. Legalább nyugodtan lehet tanulni EH-ra meg matekra. Pár dolgot még a városban elintéztünk szomszéddal. Vettünk neki egy fényképezőt, meg egy asztali DVD-t. Ne gondoljon senki profi gépre. Sima akciós ultrakompakt. Nem is volt benne az ajándék 2 gigás SD kártya. Még jó, hogy megnéztem. Átvágnák a vásárlót. Aztán mikor menne az ember később, azt mondanák kivette otthon... Fél 12-kor elindultam. Jó is, mert nehezen értem oda. Az eső végig szakadt. Zala megyében egyre rosszabbá vált a helyzet. Sokszor vízen futott az autó, volt pár kiélezett helyzet, de már nem most kezdtem. Időbe odaértem, picit beszélgettem a régi ismerősökkel, és témavezetőmmel is. :) Tetszik az, hogy a témavezetőm vizsgáztatott CCNA-ből, de ahogy meglátott, már ott is hagyta a vizsgát, és mosolyogva üdvözölt. :) Jött a konzultáció. Hát az gyilkos volt. Megfeszítetten figyeltem, és asszem felfogtam egy csomó dolgot amit eddig nem tudtam, azonban még mindig a négypólusokkal gondban vagyok. Ugye csomópontokat nem lefeljeteni. :D És norton generátornál odafigyelni! :P Holnaptól ráfekszem négypólusra is, kilogikázom. 18.-a a deadline, és még addig szigóra is kell ugyan úgy készülnöm. Karácsonyra EH2-est akarok a fa alá. :) Az mondjuk vicces, hogy senki nem ment át közülünk ZH-n... Nem tudom ki hibája... Hazafelé rémálom volt jönni. Durván ömlött Zalában, és végig nyomvájús volt az út, teli vízzel. A kocsit elég volt úton tartani. Ez a téli gumi ami rajta van egyszűen szar. Nem ér semmit. Mindegy, legalább nem vonattal kellett menni. Ez is már valami, és nem panaszkodom. Valahol még kihívás is volt. Eléggé fáradt vagyok azért. Hosszú, és bonyolult volt a nap.

EOF

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: suli uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr691584694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása