jósrác invázió

2010.05.29. 20:37

on

Ezaz! A blog látogatottsági statisztika alapján 0 ember olvas, szóval a blog hivatalosan is privát, magán blog lett látogató nélkül. Jó ez így, annak is szántam. :)

Szokásos hétvégi bevásárló túrát ejtettük ma meg közösen a familyvel. Tescometroaldilidl körút. Ez a része végülis nonsense, de a srácok akiket láttam azok nem! :) Volt 1-2 szemet gyönyörködtető fiúcska. :) Ez pont olyan mint mikor a heterók stírölik a csajokat, csak mi melegek a srácokat. Elméleti síkon belegondolok: mi lenne ha... Jó lenne ha. :) Volt egy talán kicsit cigány beütésű 16 körüli srác aki kimondottan 10/10 kategória. Agyilag is tökéletes, mert mosolygós volt, és értelmesen beszélt a testvérével. Ettől függetlenül valószínűleg heteró, de jó volt eljátszani a gondolattal, hogy én és ő csak mi ketten, és gyengéden átkarolom. :)

Hát igen... Nemsokára 1 éve lett vége az utolsó "kapcsolatomnak". Laci volt akit utoljára szeretgettem. Ma ránéztem iwiw-en a nosztalgia miatt. Hát kicsit érdekesen csinlja a dolgait. Ő tudja... Bár még van pár hónap a hivatalos 1 évig hiszen még csak június lesz, de akkor is. :S Nem mondom senkinek, nem is publikus, de úgy teszek mintha nem hiányozna semmi, és senki, de igen is hiányzik. Én sem vagyok fából basszus. Hiányzik az ölelés, a csók, a szeretgetés, szeretkezés, és a szex is. Hiányoznak az emberi dolgok amit egy másik meleg sráctól lehet csak megkapni. Hiányzik a beszélgetés, és a szép szavak a másiktól (pl szeretlek). Az a szörnyű, hogy csak sejtésem van milyennek kell lennie egy normális emberi kapcsolatnak. Amik voltak azok botrányosak, és többnyire óriásit buktam, én jöttem ki belőle szarul. :S Ha felnézek meleg oldalra, meleg csetre, többnyire a farkamig vagyok érdekes. Nyomasztó... Van értelmes srác? Vagy maga a természet nem adott a srácoknak agyat? Baszni akarás van semmi más? Nem mondom, hogy egyszerű az élet na, mert kurvára nem az. :) Mindegy, végigcsinálom a halálos ágyig. Inkább legyek magam végig, mint valami nem hozzám illővel szenvedjek. :) Mondjuk nem fórumon kéne keresni, mert neten nem lehet keresni mint már írtam is. Élőben jobb, de úgy meg még passz hogyan fogok. Na jó nem filozofálgatok, majd lesz valahogy az élet. Bízom azért abba, hogy valakit szán nekem a sors aki végre értelmes is, és szeretni is képes. :) Bár most ha ugye a bevonzás technikát nézzük akkor az a jó elmélet, hogy van barátom akit szeretek, és ő is szeret. Jaja :)

off

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr542040999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frozenheat 2010.05.30. 11:36:59

hát akkor a magánterület háborgatásáért ezúton kérek elnézést xD

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2010.05.30. 17:29:06

@frozenheat: Rájöttem azóta, hogy meghalt a statisztika készítés azért volt végig nullás. Ma indult újra, és értékek is lettek szóval ennyi. Amúgy téged szívesen látlak a blogon mégha privát is lenne. :)

frozenheat 2010.05.30. 19:50:24

@nicnev: :D:D:D nah talán még a mailcímedet is elő tudom bányászni valahonnan, lehet h visszaveszlek msn-re :)

pl. megvitathatnánk a 100Gb ethernet legújabb fejleményeit.

frozenheat 2010.05.30. 19:51:08

megjelent a kommentem vagy nem?

frozenheat 2010.05.30. 19:51:47

de már látom, tényleg megjelent.

frozenheat 2010.05.31. 19:14:26

@nicnev: tudom indiszkrét kérdés, de most belőled kettő van? tehát a 'tudom nem' is te vagy?

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2010.05.31. 19:38:24

@frozenheat: Az a vipmailes fióknak az ő megjelenítendő neve, szóval igen.
süti beállítások módosítása