so many stuff is going on

2010.06.09. 22:41

Vett a szomszédom 104cm-s MPEG4 tuneres 1080p FullHD-s TV-t. A kockáknak lételemük az, hogy ilyenkor jelen legyenek, betekintési szöget vizsgáljanak, képminőséget értékeljenek, és pixelhibát keressenek. :) Több sem kellett... :) LG TV, nem rossz a külső, elég sokat tud. 2xHDMI, 1xSCART, 1xcomponent. Van rajta dekóder kártya fogadó a kódolt adásokhoz. mindigTV szolgáltatása elérhető rajta. Van EPG meg minden ami illik. :) Kontraszt rendben, feketéje fekete. 1080p-s HD filmekkel teszteltem. Hozzá van a rendszerhez kötve egy Yamaha erősítő Yamaha hangfalakkal. Hát szépen szólnak a DTS-es filmek az biztos! :) A kép meg megint magáért beszél. Jó vétel volt.

Délután elhoztam anyámat a cégtől és kimentem a bontóba, mert a bal első belső kilincs törött a nyunyukiban és én naív azt gondoltam, hogy de, pedig kiderült, hogy nem. Kihozott kettőt a srác. Az egyik drótozva volt. Mondom köszi ezt nem kérem. A másik jó volt, csak fakó volt, fekete, de úgy gondoltam üsse kő ha olcsó. Árat kértem. 3000Ft MENNYI? Kb mint a reklámba úgy néztem rá. Nevetve mondtam, hogy bocsi, de 1900Ft-ból újat veszek amihez még előlap is jár, meg szürke. Kikapta a kezemből, és elsétált köszönés nélkül. Hát azért ne ám már jó bolond módjára lehúzzon. Rajtam akarjon keresni. Egy ütött-kopott szarért 3000-et elkérni... Itt fejeződött be a bármit is veszek valaha bontóból vonal. Inkább utángyártott újat kínából, jobban megéri.

Még haza sem értünk mikor telefonált egy másik szomszédom, hogy lerohadt a kocsival, help. Odamentem, nem indul. Indítómotor megy, de azonnal le is áll a motor. Nem volt mit tenni, szerelő. Utálok vontatni eléggé, de muszáj volt megint. Mikor vontatsz akkor arra kell figyelni, hogy mindig feszes maradjon a vontató kötél. Elszakad ha rámegy a másik, így oda kell figyelnie a vontatott egyénnek is. Tükörben rajta tartottam a szemem végig. Nem volt gáz, odaértünk. Egyedül a csúcsforgalomban volt szívás, de elhúztam a kocsit a szervízig.

Ennyi taskot... :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr402070246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása