Én is neveztem el magamról egy csillagot. :D Igaz fene tudja hivatalos-e, de legalább szép nagy, és az enyém! :D Szabad szemmel talán nem is látható majd, de nem baj. Akkor is a tudat, hogy igen! Van nekem is! :D Már nem vagyok egyedül, és mindig velem lesz. :) Katt a lenti linkre, és megnézhető a térképen.

 

Szerző: nicnev

4 komment

Címkék: jóság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr1001638601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2010.01.31. 19:59:32

Ez az ötlet honnan jött?? De ez nem olyan mint amit én adtam a melegemnek :)

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2010.01.31. 20:08:22

@Hopeless: Az ötlet tőled jött. Tudom, hogy nem olyan de ez az enyém, és ha már nem kaptam mástól, akkor kaptam magamtól. :)

Hopeless 2010.01.31. 20:13:20

Így is nagyszerű érzés lehet :) Néha magának is kedveskednie kell az embernek, ha már mástól nem kapja meg...kicsi szíved igényli a törődést és én tudom milyen érzés ez.

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2010.01.31. 20:18:21

@Hopeless: Igényelné, de hiába. :) Nem nagyon tudok olyat aki direkt pont engem keresne, és velem beszélgetne. Van egy réteg aki akarna engem, csak én meg általában őket nem tudom összeegyeztetni magammal. Aztán van aki kéne, nekik meg én nem kellek. Aki meg betalál általában, annak kell valami. Csináljak meg ezt, azt, stb. Magamért a személyemért sosem kerestek. Ez van, ezt kell szeretni. Ne szeressenek.
süti beállítások módosítása