boldog szülinapot! :)

2010.05.31. 23:25

Szóval 11 óra múlt. Holnap lesz a szülinapja a világ legaranyosabb srácának. :)

Mikor megismertem még tényleg egy kis aprócska srác volt, és a nagyobb testvére előtt félénken csókolommal köszönt. :) Persze 5 perc múlva már önfeledten mesélt nekem a dolgairól. :) Azóta elment egy kis idő, és ő is lassan felnő. :)

Nem utalok rá konkrétan kiről írok, de ha valaki követte már régóta az eseményeket, akkor tudja ki is az akire célozgatok. :) Hát igen. Nagyon nagy arc ő. :) Kaptam tőle egy "számítógép guru" matricát amit azóta is őrzök. :) Éppen múltkor találtam meg egyik könyvem alatt. Elmosolyodtam. Végülis nincsen nagy jelentősége, mert csak egy matrica, de nekem kedves az a matrica, és egy emberről kialakult képet rejt. Egy szép emlék, és ha meglátom a mosolygós, csillogó fekete szemű picike jut eszembe ahogy örül éppen nekem. :) Emlékszem mikor felolvasott a Cartoon Network magazinból mikor egyszer télen melózgattam ott. Vagy mikor csak a kedvéért múlt évben elmentem hozzájuk megünnepelni a szülinapját. Jó az hiba volt, mert nem várt következményekkel járt, de ez a része nem fontos. Próbálkozott a World of Goo-val, és azt kell mondanom elég ügyes volt benne. Logikája van, és talpraesett. :) Legóztam vele, és megalkottuk a tökéletes lakóházat. :) El is játszott nekem valamit, de már nem emlékszem mit. Legutoljára a városban találkoztam vele, olyan idén március magasságában mikor felkeresett. Emlékezett rám, és örült nekem. Akkor láttam utoljára, mert az életben soha többé nem fogom látni már őt.

Jó srác lesz belőle mikor felnő! Remélem jó élete lesz, és a sors a kegyeiben tartja majd. Ő aztán tényleg nem tudna ártani senkinek, lelkiismeretes, és nem érdemli meg a szivatást. Valószínűleg utoljára kívánok neki szülinapot sms-ben mindjárt. Úgyis nemsokára ellépek külföldre, és szépen elfelejt majd. Elkopok az emlékeiből, és így van jól. Én sosem felejtem el, mindig emlékezni fogok rá, és emlékeimben sosem nő fel. :)

Boldog szülinapot te picike! :)

Update: hivatalosan nyár van holnaptól szóval mindenkinek kellemes nyarat!

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: hihi

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr22046541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása