Nem értem, hogy aki egyik pillanatban azért támad mert meleg vagyok, akkor a másik pillanatban miért szeretne velem szexelni? Ez a kérdés. Történt ugye, hogy egy Ádám nevű srác felvette velem a kapcsolatot. Leiratta velem ugye, hogy hogyan csinálják a srácok. Ezek után kitalálta, hogy mégsem lesz meleg. Pf. Nem töröltem le, hagytam a listámon. Néha rámírt, és osztotta az észt, hogy miért vagyok meleg, próbálkozzak csajjal, stb. Mert amúgy jófej lennék, és biztos csak egy betegség. Aztán ma pedig betalált, hogy szexeljünk. Pfff... Lehet ő az a fajta meleg aki elnyomja a vágyait, és csak akkor jön elő belőle mikor áll a farka? Érdekes. Persze nem vettem komolyan. Remélem az ilyenből is lesz azért értelmes ember, bár kétlem. :) Mindegy, nem bántom, nem töröltem a listámról, de attól még fura. Aztán ma beszéltem egy másik sráccal aki álnéven nyomul, de amúgy sem akartam tőle semmit. Küldtem egy képet neki, aztán miután nem jöttem be neki, elbúcsúztunk. Ez van. :) Aztán pedig a lila hajú srácnak is megmondtam, hogy nem szeretnék tőle semmit. Nem hozzám való, túl fura. Azért találkozni azt szeretne, hát végülis jó, találkozzunk... Ma amúgy meló volt ezerrel, meg készültem az utazásra. Holnap előreláthatólag megint meló lesz. :) A többi dolog említésre sem méltó. Na jó éjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr761303796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása