pé mint péntek

2009.10.09. 21:16

9-kor keltem. Este 10-kor feküdtem, ma pedig 9-kor keltem. Sokminden nincsen meg, csak az, hogy lefekszem. Elég volt ennyi alvás, mert semmi bajom sincsen már. Szóval összességében jól bírom a sok vezetést. Fél 1-re bementem a városba exem bátyjához, mert visszahozta a digitalizálót. Hú hát ez a T nem lett szebb, csak rondább. :) Na nem baj, azért bírom még. Elmondta, hogy megbukott forgalom vizsgán. Fasza... Azon bukott meg, hogy a busz mögött ment, és a busz átment a piroson, ő ezt későn észlelte, későn fékezett, és a kocsi eleje rálógott a vonalra. A vizsgabiztos egyből megbuktatta. Hát kár, sajnálom szegényt, mert odaadóan készült. Manapság megint a pénzre mennek. Legközelebb úgyis meglesz neki. Elvittem valahová, hogy ne kelljen sétálnia. Hazajöttem, majd indultam is anyámért, és a szokásos vásárlási mizéria (utálom). Leengedték a metróban a monitorom árát. Azt kell tudni, hogy eldugtam egy monitort magamnak az értékcsökkent osztályon. Már júniusban néztem ki. Úgy fordítottam, hogy ne látszon jól. Mindig csökkentik az árát, és várom, hogy olyan árba kerüljön amit megveszek. Most is jól beforgattam, elrejtettem. :D Amúgy egy 20"-os LG DVI-os monitor. Még pár hét és megveszem. Ha meg elviszik az sem baj. Majd szépen eldugok egy másikat. :D Az msn listámon lassan mindenkinek lesz társa. Jó dolog az ilyen, kicsit sem bánt végülis, de sebaj. Lesz olyan akinek én vagyok az álom meg az etalon! :)

ctrl+w

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr661439529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.09. 23:59:42

Szóval a jó cuccokat szépen eldugva keressem egy-egy hipermarketbe? :D
Ne is mondd...az msn most a legnagyobb ellenségem. :D

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.10. 00:19:06

@Hopeless: Jaja nekem sem túl szívderítő a helyzet msn-en. Rossz látni a sok boldog embert. :S
süti beállítások módosítása