@night

2009.10.14. 09:32

2 AM körül befejeztem a videószerkesztést. Mára már csak a kiírás maradt. Mindenből 2 példány kell, így írhat az író rendesen.

Már a 2. napja iszonyatosan hülye álmok gyötörnek. Ma hajnalban egy idióta számítógépes játékba kerültem. :) De abból a véresebb, zombi írtós fajtából. Egész reggel 9-ig írtottam azokat a hülye zombikat. Tegnap meg exeimmel álmodtam. Szép... Remélem ma már vagy valami átlagos szerverkonfigot, vagy hálózatépítést, vagy semmit sem álmodok.

Hideg van. Pár napja még melegem volt rövidujjúban, ma meg már ilyen 16°C van itt a szobában, kint meg 3. Nem volt átmenet, hogy picit ősz, picit hidegebb, semmi. Egyszerűen a semmiből hideg lett. Amit földrajzból tanultam az égövekről általánosban, az már semmit sem ér.

Annyira szeretem kedves tanáromat. Pár napja kértem tőle e-mailben gyakorló feladatokat. Küldött? Nem! Ott mondja nekem, hogy idén kevés lehetőség lesz ám, de ha kérek tőle valamit, akkor már büdös a munka. Mit gondol hogyan fogok ZH-t írni? Kitalálom magamtól vagy mi?

Kezdődik...

UPDATE1 -> 12:44: Kész a videós móka, minden kiírva, ennyi volt, jön érte unokanővérem. Regeltem még pár társkeresőre, hátha.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: wtf ehh uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr111449092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása