busy day

2009.10.30. 14:14

Alig hogy felkeltem, már keresett a szomszéd, hogy vigyük el a Fabiat a szerelőhöz. Tudni kell, hogy tegnap Nyiregyházára akartak vele menni, és megint otthagyta őket, most az M7-esen pár km után. Elszakadt az ékszíj, ezért felforrt a víz is. Hazahuzatták, és ma reggel elvittük. Egy darabig jött a saját lábán, aztán vontatni kellett, mert lerobbant. Én vontattam. Egész jól ment ahhoz képest, hogy nem sűrűn szoktam vontatni. A szerelő értetlenül állt az eset előtt. 600km-el ezelőtt volt nála akkor vezérműszíj(lánc) miatt. Kiderült, hogy a feszítő görgő is elkopott, cserére szorul. Azt beszerezni nem volt egyszerű ügy. Végül újra ment a Skoda. Felmentem mailfiókomba, elárasztott mindent az albira igényt tartók levele. Ha anyám hazajön felhívunk párat, és egyeztetünk velük. Ma még kiadó, aztán holnaptól már valaki "szerencsés" elfoglalhatja. :) Jó, hogy ennyire kapós ez az albi. Megérte megásni újra azt a gödröt. Igazából a családosok felé orientálódok. Jó lenne ha család gyerekekkel venné ki. Mai programok még: temető látogatás, albérlőjelölteknek az albi megmutatása. Van dolog rendesen. :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr11486748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása