select * from status;

2009.11.13. 23:37

Összességében jót tett nekem emberek közé menni. Helyreállt egyből az önbecsülés, és minden egyéb. :) Leszámítva az apróbb kellemetlenségeket a nap folyamán, semmi komoly gáz nem volt. Érdekes, hogy megkeresett T, mert beszélgetni szeretett volna. Néha így random betalál, és újra jól el tudtam dumálni vele. Szerencsére most nem az öccsét láttam benne mint múltkor. Szokásos srác témák voltak. Autók, többi srác, nők, meg ilyesmi. Azt hiszem az a baj ha tartósan itt ülök a gépnél, és nem tanulok vagy valami. Ha nem kötöm le magamat, nézem az oldalakat, vagy keresek valakit és látom milyen reménytelen, akkor szoktam így faszságokon gondolkodni, és saját magamat húzom szépen csőbe, múltat sírok vissza. Teljesen sikerül átalakulni valmi szánalmas izévé, és depresszióba esni, nonsense dolgokon pörögni. Saját magammal baszok ki, mert olyan gondolatok ébrednek bennem, amik amúgy nem is kerülgetnének. Csak akkor érzem, hogy tagja vagyok a világnak ha néha kimegyek innen. Jó persze a kimegyek innen nem azt jelenti, hogy most akkor megyek buliba, csak ki innen. Örültem ennek az órának. Komolyan. Igaz szar volt, de mégis. Ott lehettem a többiekkel, beszélgettem velük. Tagja voltam újra valami community-nek. :) Jelen állapotomban most kicsit jó kedvem van. Úgy valami belső jókedv van bennem. Jó volt ez a nap. :) Legutóbb azon gondolkodtam, hogy min kéne változtatni. Rájöttem, nem akarok megváltozni. Én én vagyok, és én ilyen vagyok. :) Nem akarok megfelelni a HMCS-knek vagy a fiúribancoknak a cseteken. Nem akarok cuki rucikban járni, hogy mindenki nézzen. Nem akarok óriás hajakat, hogy trendi legyek. Én én vagyok, és megvan a saját stílusom, ízlésem. Így vagyok jó, így szeretnek, így szeressenek. :) Boldogan térek nyugovóra.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr941523758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása