a bőség zavara

2009.11.29. 20:10

Az ember ha bármit választhat, néha nem képes kiválasztani a neki megfelelőt. Előbb utóbb a bőség zavarába kerül, és végül nem választ semmit. :D Ez történt velünk is. A történet annyi, hogy anyám főnőke felajánlotta, hogy válasszon egy helyet ahol eltölt egy wellness hétvégét a cég számlájára. Ki is választott egyet, de azt mondta nekem, keressek jobbat. Oké, kerestem, és találtam egy flancos helyet méreg drágán. Igen ám, de ott meg nincsen all inclusive ellátás, de nekem fasza fotótéma. Jólvan. Keressünk másikat. Ott nincsenek kezelések. Keressünk másikat, az meg omladozik. :D Keressünk másikat, az meg messze van. :) Hát igen. Egy őrült körforgás lett a pénz nem számít wellness dologból. Végül nem tudjuk hová menjünk. :) Én szívem szerint a jó kis hightech helyre mennék fotózni. Na mindegy, majd kitaláljuk, de akkor is lol. Mikor saját pénzből kell gazdálkondi az ember máshogy látja. Legoccsóbb és kész van, üdv néktek. Kíváncsi leszek hová megyünk.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: hihi

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr831561614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása