Na jó megint megvolt a szokásos észosztás... Bejött anyám és leosztotta az észt, hogy miért vagyok ilyen ünnepellenes, meg miért szólok be azoknak akik csak ünnepelnének, meg jól éreznék magukat? Ne is csodálkozzak ilyen hozzáállással, hogy nem szól hozzám senki/utál mindenki. Olyat sosem találok aki egyetért velem, én vagyok a hülye. Hát kösz...

Ismétlem, nem a karácsonnyal van bajom! Én örülök neki. Csupán elítélem a nagy vásárlási láncot. Azt, hogy ajándékokkal fejezzük ki azt, hogy szeretjük a másikat. Azt, hogy a kereskedők megmérgezik az egészet. Ez a baj, hogy azt hisszük veszünk valamit, és el van intézve. Kaptál valamit, szeretlek. Nem őszinte, elfedi a szeretet hiányát. Valójában lehet azt mondja szeretlek, de a mondat üres, nincsen érzés mögötte. Én annak örülnék, ha szeretetben tellne az ünnep. Pl nem akarnék ajándékot adni, és kapni. Többet érne az, hogy nem azzal fejezem ki, hogy na kaptál valamit, szeretlek bazdmeg... Sokan csupán az ajándékok mögé rejtőznek. Valójában nem jelent a másik semmit. Miért nem az érzelmekről szól a karácsony? Összegyülik a család, jót beszélget, vagy összegyűlik a pár, és eltöltenek egy kis időd kettesben szeretetben, megértésben? Többet ér az ha belenézek a szemébe, és látom a csillogást, a boldogságot. Többet ér minden tárgyi ajándéknál. Sokkal többet! Nem azt mondom, hogy ne kedveskedjen. Én is örülnék ha valaki egy maga által csinált ajándékot, vagy valami apróságot adna. De ne drága ajándékokkal próbáljon valaki, valakit "megvásárolni"! Igen, és utálom, hogy idén magányos leszek, még akkor is ha lesznek körülöttem emberek. Kevés vagyok ahhoz, hogy változtassak a dolgokon, nem is akarok. Csupán az ünnepeken a magam környezetében akarom a saját gondolataimat követni.

Rányomja a pecsétjét az egész hangulatomra a szívás. Kicsit antiszocnak is érzem magamat. Tudom, optimizmus... Optimizmus, majd jövőre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr661600437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása