fiatal srácok szevasztok!

2010.01.10. 01:24

Előbb diskuráltam egyik olvasómmal msn-en, és éppen arról beszélgettünk nekem mi jön be. Mondtam a fiatal srácok, meg a kamaszos kinézetű srácok. Furcsállotta, hogy szerinte akár egy 15 éves srác az gázos. Hát én simán el tudnám képzelni mint társat. Elhülyéskednék vele, meg elölelgetném, segítenék neki a leckében, meg tanítanám pár dologra. :) Simán jó! Főleg ha ő is érezne valamit irántam. Szerinte a férfias srácok a jók. Megmondom őszintén, hogy egy férfias srác az nem is jönne be. Nem tudnám szeretni. Nem tudnék róla gondoskodni, taszítana, frusztrálna, max barát. Azaz sokkal jobban bejön egy kamaszos srácnak a vonalai, a vékonysága, a kölyökképűsége, mosolya. Egyszerűen nem lehet meghatározni vagy mi, belülről jön. Igen, a kamaszos/fiatal srácok jönnek be nekem, és ez van! Ameddig a világ a világ ez így lesz! Vagy ilyen, vagy senki. És tudom vannak olyanok közöttük akik meg idősebbekre vágynak, hiszen jómagam is beszéltem párral. Azt tudom, hogy mellettem igen jó helye lenne, jól járna! :) Ilyen vagyok, és ilyen maradok, és ennyi. :)

Most pedig alszom, jó éjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr431660420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása