Ezt a kérdést tenném fel a virtuális üzletvezetőnek a virtuális meleg srác "piacon" :)

A mai napon átnéztem a "kínálatot" a társkeresőkön. Szomorúan konstatáltam, hogy a többség nem normális, a másik felének idős vagyok, a maradék meg a dohányzás miatt esik ki a lehetőségek közül. Rengeteg a művész lelkű, és kevés az aki komolyan szeretne is valamit. 1-nek írtam de elnézve az adatlapját abból sem lesz semmi. Vannak még egyáltalán normális fiatalok akik nem a piálás és a menő cuccokban járás, és mindig új pasi felszedése az életük? Esetleg van igényük egyéb dolgokra is? Aki szeret beszélgetni értelmesen? Esetleg picit jópofa, mosolygós stílusa van? Lehet vannak olyanok, de ők meg nincsenek a társkeresőkön mert látva mi megy ott, inkább elvannak egyedül. Hát ja. Egyáltalán hogyan lesz valakiből normális srác? Mik azok a körülmények amik a faszkalapból reális gondolkodású és felfogású srácot csinálnak? Vagy ők csak szimplán születnek?

Nem tudom. De igazán jó lenne ha tudnám őket hol kell keresni. :) Kereslet az lenne, de kínálat az eléggé gyér.

Update1: csináltam egy modellt, hogy szerintem hogyan lesznek normálisak a srácok. :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: nonsense

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr491749422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása