Átöltöztettem a blogot 1 napra valentín napi "ruciba". Naon cukee lett! ^^

Pfujj! :P

Félretéve a faszságot: párok, vagy bárki aki szerelmes -> boldog valentín napot! :)

Én csak visszaemlékezni tudok milyen is volt szerelmesnek lenni. Réges rég volt, és már megkopott az emlék. Azt tudom csak, hogy mindig izgatottan vártam rá. Ő jött és én jó meleg érzést éreztem belülről mikor megláttam. Valami belső öröm töltött el. Már messziről mosolygott rám, és én örültem neki. Mikor mellettem volt olyan jó és mindent átható érzés volt. Megsimogattam a hátát/fejét/bármijét és jó érzés volt, mert ott egy ember csak miattam (jó nem rombolok most illúziót, hagyjam magam ebben a hitben az adott pillanatban), csak értem volt ott. Rámbízta magát és na. Az biztos, hogy nagyon pozitív érzés volt a szerelem. Ünnepelje tehát minden párocska akik érzik ezt amit én réges rég, mert jó! :) Legyenek egymással, kicsit foglalkozzanak egymással, mert törődni egymással jó dolog.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr851753856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása