Alapjában véve nyugodt természetű vagyok. Egy dolog tud instant iszonyatosan felbaszni! Ha az autóval történik valami! Előbb hívott anyám, hogy meghúzták a kurva kocsit a céges parkolóban. Az elején! De úgy, hogy a lámpamosót is levitték! Hát beszarok, behugyozok! Az egyetlen dolog amire kurvára vigyáztam, óvtam, féltettem, csinosítgattam, oda van! Hát kész! Megcsinálta a napomat fasza! :( Valami kurva picsa volt aki NEM BÍR VEZETNI! Kurva balfasz nők! :@ Miért nem lehet belenézni abba a kurva tükörbe? Látni hol a picsában van a fara kanyarban! :@ Tisztelet a kivételnek! Csak az a lámpamosó fedél 6000Ft plusz a lökös szinezése, a szín öregítése, akkor a mechanika is sérülhetett a mosóban azaz letört a fúvókája. Az új lámpamosó mozgató motor, akkor a az ajtócskája szinezése, és mindenből gyárit akarok rá! Márkakereskedésben fogják javítani és gyárit mindenből, mert üvöltözni fogok az biztos! Sehol nem folyhat meg a festék nekem, profi munka kell! :@ Hétfőn kapjuk meg a betétlapot a cégtől... Nem láttam még a károkat, de szívből remélem, hogy fém nem sérült. Fémen lehet mérni a rétegvastagságot, és simán ráfoghatják, hogy törve volt az autó! Eszem megáll! :'(

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr701773625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása