rossz hírek...

2009.08.25. 22:29

Este felé átmentem egyik barátomhoz, mert lett Xbox 360 neki, és azt nyúztuk. :) Áthívott, így átmentem gémelni egyet, pedig nem vagyok egy nagy gémer. :) Jól el lehet lenni vele, de nem kéne. Sajnos rossz híreket kaptam a sulim felől. Egyre rosszabb a helyzet, így nagyon be kell mostmár fejeznem végre. Sürget az idő, és még a rendszert is megvariálták kicsit. Nem jó ez így, nem örülök. El kell kezdenem összegyűjteni az embereket, hogy intézzük az ügyeinket. Fel kell vennem továbbá a kapcsolatot a témavezetőmmel is, hogy milyen kérelmeket kellene leadnom stb. Itt az ideje. :) Nem baj, pozitívan állok hozzá a dolgokhoz, szóval nem lesz gáz. :) Elég fáradt vagyok, szóval aludni fogok nemsokára.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr641338371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása