Nem tudom ki hogy van vele, de ilyenkor ünnepek előtt, és sok kellemetlenség után az ember hajlamos gondolkodni. 1 éve ilyenkor még máshogy mentek a dolgok. Nem gondoltam volna 1 éve, hogy itt állok(ülök) 2009 december 21.-én, és ekkora nyomás lesz rajtam, tök egyedül leszek, és éppen a blogomba fogom írni ezt a posztot, a többi faszságommal együtt. Éreztem én, hogy valami nem lesz rendben 2009-el, éreztem a vesztemet előre. A címben szereplő mondat egy régi, lezárt korszakban hangzott el a Domi-tól. Tegnap fürdés közben ugrott be. Nem tudom miért, és hogyan jutott eszembe. A mondatnak külön története van, azt inkább megtartom magamnak. :) Néha akaratlanul is gondolkodok az elmúlt, szép dolgokon időkön, mégha csak illúzió volt, akkor is. Főleg ugye ilyenkor, mikor nem jut nekem sok boldogság. Hajlamos vagyok felidézni 1-2 mozzanatot amitől pillanatnyilag jobb lesz a közérzetem. :) Mikor így el vagyok kenődve arra gondolok, hogy sok embernek nem is nagyon van mit enni, totálisan rossz az anyagi helyzetük. Sanyarognak, nyomorognak. Boldognak kéne lennem, és élvezni az életet, de érzelmileg eléggé hiányzik valami. Szóval lehet itt a család (akik csak idegesítenek anyámon kívül), vagy lehet lesz evés-ivás karácsonykor, plusz mesterségesen mutatott jókedv, de akkor is. Valami nem oké. Lelkem mélyén nem vagyok boldog, sőt szomorú vagyok, és gyűlölöm a világot. Pedig az sem elhanyagolható, hogy van aki pl irigyel engem. Elég rosszul esett mikor pár napja kiderült. Főleg az, hogy olyan ember, akiről azt hittem barát. Egyszerűen kinyilvánította az irigységét, hogy jó cuccaim vannak, új dolgokkal játszhatok stb. Ez gáz... De szeretnék érzéketlen ember lenni. Szarni a világra mint a többiek. Önző fasznak lenni, érzelmek nélkül élni. De nem megy...

/me out

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr911613336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása