boldog karácsonyt...

2009.12.24. 22:37

Még a karácsony is megszivatott! :@ A baszottnagy fa bosszúja elért... Felvittük, és én visszatértem autótmosni. Feldíszítették, és otthagyták a szobámban, mert ott volt hely. A következő pillanatban arra megyek fel, hogy a fa ott fekszik a szobám közepén. Sikeresen eltört alatta az állványa... LOL! Összetört egy valag dísz... Ez még semmi... Az egyik dísz(kurva porcelán mécsestartó) olyan szerencsétlenül repült le róla, hogy végigszántotta az asztalomon pihenő notebookom tetejét. Megkarcolta a picsába! 2 évig a lehető legnagyobb becsben tartottam, a legnagyobb kincsem volt, vigyáztam rá, 1 karc sem volt rajta. :( Még sértődés is volt abból, hogy egy barátom kezébe nem adtam, mert részeg volt. Most annyi neki, 3 mély karc a lakkozott tetején. :'( KÖSZÖNÖM! :'( Nem tudom javítani, sosem lesz már olyan mint volt. Megkaptam a 2009-es ajándékomat is... Ennél mélyebb hullámvölgyet már ne! Hihetetlen, hogy a saját cuccaim sincsenek már biztonságban... El akarok költözni innen! Amúgy is rühellem az egészet! Rühellem, hogy apám ilyenkor is részeg! És ő beszél nekem a karácsonyról, hogy én vagyok a rossz, meg szeretet... Áhh... Na mindegy hát, akkor is nagyon szomorú vagyok a legféltettebb gépem miatt. Szerettem a pici Dell-t. :( Ott volt mellettem mindig, mindig számíthattam rá, most karcos lett... Nem vigyáztam rá eléggé... Pedig mindig eltettem a táskába, de most 1x kint hagytam az asztalon, mert telepítésre várt, és annyi neki áhh! :'(

Na jó majd feldolgozom valahogy. Sajnos nagyon érzékenyen érintenek ezek. A PDA telómon sincsen karc 1db sem... Legalább lemostam a kocsit, meg a gumiszőnyegeit is. Meg ki is porszívóztam.

Majd ha lesz humorom leírom mik voltak, de most nem...

Remélem másnak legalább kellemes ez az ünnep! Boldog karácsonyt mindenkinek emberek!

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: wtf ehh ajjaj uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr951621491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása