balkán

2010.01.16. 19:18

Manapság megszorítások között élünk. Válság, stb. Ilyenkor télen fűteni szoktak. A fűtés eléggé súlyos összeg tud lenni ha kőgázzal megy. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a házhoz tartozik egy vegyes tüzelésű kazán is. Napközben erről szokott történni a fűtés szénnel, fával, stb ami jön. Éjjel pedig gázkazán. Leszedtük a fenyőt, és bekerült ő is a kazánba. Köztudott, hogy eléggé magas a fűtőértéke az enyv miatt. Ma miközben gyűjtöttem a netpénzt megláttam 2 fenyőt kidobva. Nosza kaptam az alkalmon, és megmarkoltam őket. Szépen húztam magam után végig az utcán. Hazaérve jeleztem, hogy még elérhető ezekből jópár a környéken. Sötétedés után elkezdődött a fenyőgyűjtés. 10db-ot hoztam el a lakás 1km-es körzetéből. Nem lehet őket hagyni kárbaveszni. Óriási fenyőlerakat lett a hátsó udvaron. :D

Utálom a hétvégéket mikor együtt van a család! Most éppen azon megy a veszekedés, hogy ki itta meg a kólát a spájzból. Apám megint részeg és sirdogál, hogy nem ő itta meg áh! Imádom... Le akarok innen lépni ASAP! :@

UPDATE: na már az én baszogatásom jön: mikor tanulsz? bassza már meg fogok, de had üljek már egy kicsit a gépemhez! :@

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr291677629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása