kisvirág

2010.02.26. 13:14

A baumaxban láttam meg 99ft-ért. Megtetszett, mert szép, sok rajta a hajtás, és olyan jó érzést keltett bennem a színe. Megvettem, és kitettem az ablakba. A fajtája közönséges kankalin. Ő az én kis virágom. Öntözöm meg gondozom.

Szeretem a növényeket. Mindig is volt egy álmom, hogy egyszer lesz egy szép kínai kertem speciális hibamentes fűvel, illatos virágokkal, folyóval, folyó felett átívelő híddal, és élmény lesz kimenni oda gondolkodni, dolgozni, vagy csak ott lenni. Képes lennék megvizsgálni mindig a füvet, és kiszedni belőle azt amelyik elszáradt. :) Majd ha lesz saját házam nyugaton. ;)

Íme a virág: (katt az albumhoz)

 

virag

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr11791284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása