próbálkozás

2010.04.15. 19:09

Egy helyi srácot találtam az index fórumon, és felvettem msn-re. Sok értelem nem jött le tőle. A beszélgetés fő vonala kimerült kb abban, hogy megkérdeztem mi akar lenni, meg megkérdezte mekkora a farkam. Kiderült a Telekibe jár ő is mint a Domi, csak ő matek szakra és nem angolra. Micsoda véletlen... :P Eldumálgattam vele pár nonsense dologról. Ahogy figyeltem ő inkább biszex srác. Lánnyal még nem volt, fiúval meg kipróbálná. Semmi érzelem, csak puszta szex. Sajnos nagydarab típus így nem keltette fel az érdeklődésemet még alkalmira sem. Amúgy nagyon szexcentrikus az átlagos dolgokról nem lehetett vele beszélni, inkább csak a szex érdekelte. Mindig arról akart beszélni. Kammasztizni akart, én nem akartam. Engem az nem hoz lázba. Sosem fogja pótolni az igazi kontaktust. Hát vannak ilyenek akiket a farkuk vezérel. :) Na ilyen típus nem kell. Szeretem a szexet, de szeretem a társalgást is. Sőt! Gondolom kiverte vagy valami, mert egy kis idő után már heteró is lett egyből. Ő is ilyen addig vágyunk farokra még áll típusú srác... Úgy látszik ez a suli a komplett idióták gyűjtőhelye. Töröltem a fenébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr451924379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása