Közeledik az indulás időpontja, így megint elkezdődött a szokásos őrület. Mindennek időre kész kell lennie, mindennek jónak kell lennie. :) Tipikus... Ma is ezer féle dolgot csináltam, 2 napig takarítottam a kocsit. Az a "jó", hogy egyszerre több szálon is zajlanak a dolgok. Egyszerre van lakásfelújítás, kertészkedés, közben csinálom a saját dolgaimat, szóval nem gyenge na. Jó is lesz ha végre szombat lesz, mert meguntam ezt a hajszát. Már mindent összekészítettem, viszem magammal a topográfiai térképet is a garmin félét, de persze ott lesz az igo is autós navira. Összevadásztam hozzá a hivatalos sebességkamera adatbázist, ami jól jön. ;) A fényképezőt is viszem, így majd fotózgatok is. Most mindjárt alszom egyet, mert már hulla vagyok. Mennem kell, mert nyaggatnak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr361308013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása