@home

2009.08.23. 09:38

Itthon vagyok megint. Tegnap 8 körül érkeztünk meg. Határátlépés után már szembetűnt a különbség, hogy mennyire durván le van maradva ez az ország nyugathoz képest. Óriás kráteres utak, úgy mentegettem az autót szinte. Bezzeg kicsit nyugatabbra még az alsóbbrendű utak is (ahol a trakesz jár meg a tehén) különbek mint a főútjaink. Mindegy is, kár ezen töprengeni. Szépen teljesített az autó is. Az osztrák gázolaj sokkal jobb mint a hazai, és az osztrákok simán tolják 150-el pályán! :) Összességében jó volt ez az 1 hét, bár nem az igazi már a családi üdülés, jövőre lehet kihagyom. Túlságosan elszoktam már tőlük, vagy passz. Van egy pont mikor az ember már túlságosan önálló lesz, és már a szülőkkel fura. Na mindegy. :) Most, hogy visszacseppentem a hétköznapokba, így folytathatom a megszakított dolgokat. Vihar fogadott, így este megszűnt létezni a netem is, de mára már visszatért. Van még pár napom a szünetből, így kihasználom még kicsit döglésre. :) Sajnos egyik barátom rossz hírrel fogadott, kidőlt alóla az autója, amit sajnálok. :S Nem tudom így hogyan fogok neki kiszolgálót telepíteni, majd meglátjuk. Na jó megyek, elkezdem a napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr311332167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása