spanyol srácok

2010.05.29. 23:17

Bárki bármit mond, a Spanyol srácok nagyon jók. Már a sokadik fotószettet találom neten, amin spanyol fiúk szerepelnek. Rájöttem, hogy a spanyol srácok bejönnek. :) Még nem beszélgettem sajnos eggyel sem, de mindenképpen meg fogok keresni párat majd, hogy megtudjam milyen a jellemük. Külsőre majdnem mindegyik bejön aki vékonyabb.

Hasonlítanak az olaszokra, de mégis másmilyenek. Az olaszok sem rosszak, de az olasz temperamentumot pl nem bírnám. Túl forró vérűek, de mikor 16 évesen kint voltam olaszországban, ott is volt pár jó srác a tengerparton, és sűrűn fel kellett vonulni a wc-re kiadni a "gőzt" vagy valami hasonlót. ;) Mikor kint voltam, akkor láttam először hogyan kell split klímát telepíteni. A szemközti házban szereltek egyet, és megnéztem a kompresszor szerelését. Peremezés, vákumozás, stb.

Legyen egy kis Rádió1-es gyagyi is! :D

 

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: zene hihi

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr182041310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása