15.-e reggel 6, felkeltünk. Berakodtunk az autóba mindent, és nekivágtunk. Az M1-esen egy elég nagy baleset fogadott, több autó egymásba ment uhh... :S Hamar lenyomtam a fennmaradó részt, Ausztria. Nem volt gáz, csak pár terelés. Beértem a HUMA-hoz, és lestünk, mert minden zárva volt. Kiderült, hogy ünnepnap van. :D Na jó akkor nekiláttam, hogy levezessem a maradék részt. A speedcam adatbázis pontos volt, szépen megtaláltunk minden kamerát. ;) Odaértünk gond nélkül, jó volt. Hamarabb értünk mint kellett volna, ezért várnunk kellett. Volt a mezőn egy Opel találkozó, így megnéztük azt, és el is ment az idő vele, elfoglalhattuk a szállást. Este elmentem fotózni, és lőttem pár jó képet. Szép ez a Sankt Lorenzen. Vasárnap kitaláltuk, hogy menjünk, és nézzünk szét.

Hétfőn azzal kezdtük, hogy kiváltottuk a Murtal kártyát. Ez egy olyan kedvezményt ad, hogy free belépőt kapsz a múzeumokba, és felvonókra, stb. Mentünk is egyből a Turracher höhe-re. A felvezető útról már írtam. Kanyarokkal tűzdelt, jó volt! :) Felmentünk a felvonóval, túráztunk egyet a csúcsokra ahol megint fotóztam, majd lejöttünk a "Nocky Flitzer" nevű bob-al. Háááát :D Kicsit paráztam, de valahogy leértem. Nem nekem való ez a nagy nyitott bob dolog. :D Megnéztük a drágakőmúzeumot. 250 ezer eurós tételek is voltak bent. Nem semmi!

Kedden Lachtal következett, megint túra. :) Lefelé nem volt benne a felvonó, így lesétáltunk. Vicces volt a tehénkék között sétálgatni, de ők csak lestek. Villanypársztorokon meg drótkerítéseken való átbújás után, már megint lent voltunk, és mentünk európa legkisebb városába aminek a neve most nem jut az eszembe, és ott hangszermúzeumot néztünk. Annyira ez nem tetszett, de nem baj, mert mentünk tovább a fa múzeumba ami már jobban tetszett. Itt egy felhőszakadás kapott el minket, de bent megvártuk a végét. Végül Murauban a fedett úszodában pihentünk egyet. Közben persze az apartman saját szaunájában azért minden nap ültünk. :)

Szerdán megint bob, de az már egy másik helyen. Városnézés, múzeum, túra. Minden volt. :D

Csütörtökön felmentünk a Kreischberg-re, megint túra, majd délután élményfürdő, és gyógyfürdő. :)

Pénteken murauban vásároltunk, és pihenős nap volt. Nem sokmindent csináltunk, csak döglöttünk az apartmanban és közelében.

Szombaton már jöttünk haza reggel. Berakodtunk, és elindultunk. Hazafelé megálltunk az SCS-ben (Shopping City Süd), ami egy óriási bevásárló komplexum. Teli boltokkal, meg akciókkal. Engem annyira nem érdekel, de anyám szeret nézelődni. Ezzel elment a nap, és alig értünk oda a HUMA-ba. Végül autózás következett hazáig, és itthon bedőltem az ágyba. :D

Hát ilyen volt a mi kis utazásunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr61333521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása