azt a k...

2009.08.27. 22:07

Nem semmi ez a pesti felbontásos, hídjavításos móka! Felfelé még nem is volt gond, meg is lepett, hogy hú megy a forgalom. Mikor megindultam befelé... Első jobbkezes utcánál már baleset fogadott. Egy Mondeó nem adta meg a Fabianak a jobbkezet, és összetalálkoztak. Szépen egymásba épültek... Kikerültem őket, és mentem tovább. Most nagy hasznát vettem a TMC-nek, mert folyamatosan újratervezgetett, "traffic jam ahead, recalculating route", és már kerültem is el a torlódásokat. Meg jól kezelte a lezárásokat is. Körülbelül 80km-t tettem meg bent a városban. Voltam a Mamutban, ahol zárva volt a wc... Pisilni kell az embernek, és nincsen nyitva a WC... Megvártam a WC nyitást, és gyorsan elintéztem, léptem is onnan. Bementem az Edigitalhoz, de még a vaku amit szeretnék mindig 90 felett van, szóval vakuvásárlás elnapolva, money needed. Saturn következett a -1. emeleten. Semmi érdekes. A parkolóház úgy van, hogy 1 órás címletekben lehet váltani ami 200Ft így elvoltam egy órát, aztán elmentem az 5. kerbe. Elhoztam a gépemet, majd a 13. ker felé vettem az irányt. Az Üllői úton már szépen kígyózott a kocsisor, de nem volt torlódás. Végül a Pólus centerbe mentem. Voltam bent a médiában meg mindenfelé, még wifit is találtam netezni. Aztán visszamentem a 7. kerbe ahol vártam egy órát, majd be a központba, majd a 8. kerbe, majd a 9. kerbe. :D Szóval bejártam mindent szinte. Óriás dugók meg minden ahogy kell. Aztán hazaindultam. Hazafelé Törökbálinton megálltam pár dologért, majd hazajöttem. Ha elindul a suli szerintem egész budapest be fog állni szépen. Holnap már nyugisabb lesz a helyzet, találkozom fél 11-kor Ricsivel. Kíváncsi vagyok rá élőben is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr171342984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása