nincsencím

2009.09.01. 00:02

Érdekesen alakult a hétfő. A boiler felrobbant, és a mélyhűtő is kilyukadt, és mindez egyszerre. Most nincsen melegvíz, de segáz. Elindultunk keresni új hűtőt. Bejártunk mindent. Abban maradtunk, hogy online lesz rendelve az új, mert 10e ft-os árrés van még szállítással is az online és "offline" boltok között. Éppen hasonlítgatom őket most össze. Szenvedtem egy kis balesetet is. Éppen mentem az autópálya ingyenes szakaszán mikor egy kamion felvágott egy óriási követ rám. Akkorát durrant, hogy azt hittem betörik a szélvédő. Láttam semmi repedés, meg semmi nyom belülről. Előbb néztem kívülről, és sajnos egy kis nyomot hagyott. Hát mindegy, ez már csak ilyen. :( Inkább kis nyom mint szélvédőcsere. Szerencsére nem lett komoly baj, de idegesítő. Eddig az összes autónkkal kaptam már követ.

Suli: Felvettem a tárgyaimat, beiratkoztam, most a kérvényeket fogom intézni, aztán lehet még a héten vonatozok egyet. Még passz, majd kiderül.

Magánélet: Lacival ma is msn-eltem. Jópofa, de még mindig kérdőjel. Jól elvagyok vele.

Na jó éjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr391352036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása