Nemrég keltem. Lefekvéskor még átgondoltam a dolgokat, mérgelődtem kicsit, aztán inkább aludtam a fenébe. Emlékszem mikor azt mondta nekem Laci: nem szeretnék olyan lenni mint exed volt. Gratulálok, sikerült olyannak lenni! Faszkalap! Nemsokára ő is ex lesz. Ahogy feljön skype-ra, megadom neki a tiszteletet, és elküldöm hangban. Nincsen szükségem hazug emberre. Néha felteszem a kérdést magamnak, hogy mit szúrok el? Nem lennék én rossz társ. Figyelek a másikra, megpróbálom felvidítani a másikat ha rossz a kedve, hű fajta vagyok. Ezek szerint vannak emberek akiknek ez nem elég/kevés. Mindegy megint okosodtam. :) Már egyre jobban körvonalazódik bennem a dobbantás külföldre. Megint nincsen kiért maradjak. Lehet a sors akarja így, nem tudom. (Asszem erről a  nem tudom-ról le kell szokni, emlékeztet majd valakire! :P) Elkezdem a napot, és igaz kicsit görbén látom ma is a világot, de csak pozitívan. :)

Csókolom!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr101407957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása