reggel, gondolatok

2009.09.28. 08:54

Reggel van. Nem aludtam túl jól. Tegnap volt alkalmam megint beszélgetni egy idiótával. Utálom mikor meg akarnak változtatni. Utálom mikor azzal jönnek, hogy nem lehetnek gyerekeim. Úgy csinálnak mintha én akartam volna ilyen lenni. Mintha én özőségből lennék meleg. Hát kurvára nem! Kurvára nem élvezem, hogy ez van! Lehet baszogatni engem, de hiába. Nem tudok mit tenni. Réges rég fiatalon próbáltam heteró lenni, nem ment. Így születtem, így halok meg. Ha valakinek nem tetszik, tehet egy szívességet...

Na jó kitettem ezt is. :) Jó lenne ha visszajönnének a kérvények, és elkezdenék melózni. Túl sok időm van gondolkodni olyan dolgokon, amiken nem kéne. Let things go mondja az angol. Van egy srác, korom beli. Mindig ki tud akasztani. Legújabb aranyköpése: találkozzunk decemberben és szexelünk egyet, aztán segíthetsz angolban. LOL! Nevezhettek antiszocnak, de ilyenkor gyűlölöm az embereket. :) Eléggé visszataszító szegényke, de nem küldtem el a picsába, csak nemtetszésemet fejeztem ki neki.

Kíváncsi vagyok mit tartogat még nekem a sors, de tudom, hogy leszek én még boldog. :) Ha nem most, majd holnap, 2 hét múlva, 2 hónap múlva, 2 év, múlva, de valamikor meg fog érinteni egy kis olyan érzés, hogy "így most jó".

Egy pozitív dolog ért most, Gergő barátom lehet talál magának társat. Ma találkozik a fiúval. Sok sikert Gery, jöjjetek össze, és legyél boldog! :) Szegény srác sokat szenvedett már, szóval ideje, hogy jó legyen neki. A jó példa meg mindig jó, hiszen megmutatja van esélye bárkinek.

Elindítom ezt a napot is. Eszek valamit, aztán mostmár készülni is kell tényleg sulis dolgokra. Közeledik már a deadline. Randin egyenlőre negatív a visszajelzés, de mire is számíthattam. :) Majd ha nem a társkereső, akkor az élet hozza meg a páromat. Zoli druszám tegnap aranyos volt. Letöröltette velem a barátlistámat, mert szerinte nyomorékok voltak rajta, és ezzel lehúzom saját magamat. Igaza van! Köszi! :)

bye-bye

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr1001412124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hercegecske (törölt) 2009.09.28. 18:54:11

Hé, azért nem nyomorékozok le senkit... :D
Szívesen, valamire végre jó vagyok. ;)
süti beállítások módosítása