Ott kezdődött a nap, hogy felkeltem :) Azt gondoltam, hogy egy átlagos nap lesz. Elmentünk venni tálat a 100Ft-os boltba, mert akciós volt. Oké. Aztán körülnéztem az autókereskedésekben, a vegyünk low-cost gagyi autót projekt keretében. Sajnos drágábbak mint gondoltam. Elmentem egy helyre ahol ha nincsen 100 ezer autó, akkor egy sem. A 100 ezer autóból 2db volt eladó, mert a többi hitelből visszavett/lopott/nincsenkedvemkitenniráacédulát/whatever státuszban volt. Hát LOL! A 2db autóból az egyiknek jobban lógott a bele mint a másiknak. Nem volt túl szép látvány... Voltam még pár helyen, de nem, nem az igazi ez. Jobb ha normális autóra gyűjtök. Valahogy ilyen fura kedvem volt egész nap. Nem jön nekem be ez az itthonlét. Mennék már nagyon melózni. :( Túl steril ez nekem itthon egyedül. Szociális lény lennék alapesetben. Áhh

A nap fénypontja ezután jött: Ülök a gépem előtt nyugalomban, erre SMS érkezik. László exem száma. Üres sms, jó. 30mp és jön egy második sms idézem szó szerint: "Bocs, törölni akartam"

Na most. Ha én ennyire faszláma vagyok, hogy képtelen vagyok egy elkúrt GSM készüléket használni és törlés helyett SMS-t írok valakinek amiben 0 karakter van, akkor hagyom a fenébe, és nem írom már meg, hogy bocs törölni akartalak te fasz. Úristen... Ez is azt bizonyítja, hogy echo "László" > /dev/null

ÚRISTEN! :D inkább alszom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr781430426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.07. 01:38:16

Hát most hangosan felnevettem :D Jajj hee..asszondja faszláma :D Ez mekkora :D
süti beállítások módosítása