sz-ombat

2009.10.10. 19:59

<begin>

Szüret: Elérkezett a szombat, és tudtam jól mi fog ma történni. Szüret. Össznépi piros színű szőlőszedés. Kölcsön nyunyukival mentem szüretre, mert a miénkbe be nem rakom a szőlőt. Szóval leszedtük ami kellett, és meg lett úgy pakolva a nyunyuki, hogy a segge majdnem a földet karistolta. :D Hazahoztuk, és a többit már elrendezte más. Holnap folyt.köv. Voltam kiválogattatni végre a videókat, így el tudom kezdeni a kurva unokatestvérem családi videóit... Már jó fél éve foglalta feleslegesen a drága helyet a notin. Adobe Premiere Pro-val fogom ezt is vágni, mint szoktam. Lesz meló rendesen, ha ügyes vagyok egy éjszaka alatt végzek.

Others: Este felkerült egy 4300 eurós Skoda Octavia kombi a mobile.de-re. Azonnal le kellett volna csapni rá, mert reggelre meg is vitték. 2005-ös volt, 2.0-es 140 lovas TDI. Xenon-os, PDC-s, összkerekes 20e km-el. Kellemes darab, sajna bebuktam. Na sebaj, lesz majd jobb is. :) Jut eszembe majdnem holnap reggel 2-kor indultam volna megint németországba, de aztán mégsem kellett mennem, mert ment helyettem más. :) Szívesen mentem volna, de így tudok legalább holnap is segíteni a szüretben.

Health: Miután le lettem cseszve, hogy ne egyek ennyi szart mert kidőlök, így nekiláttam egészségesen étkezni. 2 napja egy tál salátát eszek, bazsalikomos olivaolajjal, natúr joghurttal, savanyúkáposztával, dióval, mandulával, almával, virslivel, és zabpehellyel. A mai menü pedig spenótfőzelék volt. Hát nem szeretem, de muszáj a belemnek. Lecsúszott nagynehezen. :) Rántott sajt jó kis majonézzel és rizzsel hol vagy már! :'(

<end>

Szerző: nicnev

8 komment

Címkék: általános

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr411441155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.10. 20:15:10

Úristen..ha ilyeneket kéne ennem tuti meghalnék! És most köcsög leszek..ma húsimádó pizzát ettem :D Jujj de gonosz vagyooooook áááá :D Ne utálj, de isteni volt :)

Hopeless 2009.10.10. 20:20:17

Ám lásd jófej is tudok lenni..kiteszlek a linkblogjaim közé, úgyis általában melegek olvassák a fostalicska életemet :)

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.10. 20:33:31

@Hopeless: Jólvan akkor cserébe én is kiteszlek. :)

Hopeless 2009.10.10. 20:43:36

Ahogy érzed..mi lesz a címe? "Ezért ne ess bele egy homokosba" vagy "Intő példa lányoknak" vagy "Ha szánalmasabb vagy szólj" stb :D

Hopeless 2009.10.10. 20:45:15

ÁÁ látom szolid voltál és rendes :)

Hopeless 2009.10.10. 20:54:00

Nah várj, én is linkelek be neked egy zenét. Nekem most nagy kedvencem, beteszem az uccsó postomhoz.
süti beállítások módosítása