118 97 115 97 114 110 97 112

2009.10.11. 18:31

Hát ja vasárnap van újra, megint elment egy hét... Ma szőlőszedés közben flashback-eltem kiskoromra. Volt azért rendesen szívás régen, de "szerencsére" még ma is tart. :) Legalább nem unalmas az életem. Mint azt említettem is, pár napja voltam valami természetdokinál aki miatt ugye most egészségesen étkezem. Figyelmeztetett, hogy nagy bajok lehetnek ha így folytatom, így rávettem magamat. Ma mondjuk fincsi kajám volt. Többféle maggal pulykamell, hozzá sültburgonya, és zöldségköret oliva olajjal. Jó volt, jó volt.

Jaj végre vége ennek a szüret szezonnak, visszavittem a nyunyukit is, amit ma a változatosság kedvéért tüzifával raktunk meg roskadásig. :) Előtte megtankoltam a kisgépekhez vett tavaszi pancsolt benzinnel. :D

Társkeresőn megint megtaláltam az "okosokat". Íme egy válaszlevél:

"hát levelezhatünk:D pasim már van nem is egy szal:D" Írtam vissza, hogy hát ha már ennyi van akkor nem akarok n+1. lenni a sorban.

Azt kell tudni a srácról, hogy az adatlapján az szerepel, hogy ő egy okos srác. Ez relatív, mert ahogy nézzük. Ha egy aberrált embert veszünk ahhoz képest ő atomfizikus, de így azért nem mondanám, hogy ő olyan nagyon okos lenne. Na sebaj. :) Mellékesen azért megbaszhatja a jó kurva anyját. Szóval ilyen fun dolgok történnek randin.

Tettem fel mostmár avatart ide a blog-ra. Mi más lenne az avatarom, mint a bomberman. :) Kicsiny gémer én 11 évesen sokat nyomta vele. Végig igaz nem vittem, de jó volt. Akkor még nem voltak ilyen dolgok mint ma. Netem is csak 97-ben lett. Na jó, flashback off.

Na jó, 98 121 101

(PS: aki nem tudná mik a számok: ASCII kódok)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr141443060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása