fáradt vagyok tényleg...

2009.10.17. 22:08

10-kor felkeltem, ettem egy natúr joghurtot mézzel, és magvakkal. (ez az előírt food) Beültem a kocsiba, és átmentem nagyanyámmal rokonhoz. Előszedtem a rokon kombi Lagunáját, és átültünk abba, miénket meg beállítottam az udvarba. Siófok, üdülőtelep volt a cél. Összeszedtük a diót, és téliesítettünk a nyaralójában. A vihar jót tett a diónak, lett egy óriási piros harisnyazsákkal. Délután 1-ig dolgoztunk lent, majd hazajöttünk hozzánk. Ebéd volt, majd a rokont letettük nála, de az ő kocsijával elindultunk várásolni. Először is valakinek elvittem valamit, majd Metro, Aldi, Tesco, Praktiker volt az útvonal. Szerencse, hogy a nagyobb autóval voltunk, mert akciós volt a kerti asztal. Ez ilyen eukaliptusz fából készült asztal, 30 ezer helyett 16 ezer volt. Nagyon szép. Pont befért a farába még az is. Megint rájöttem, hogy igen! Nekem kombi autó kell mindenképpen! Hazavittük a cuccot, visszavittem a kocsit, visszaültem a miénkbe, és hazajöttem. Így most nem tűnik soknak, de valójában az volt. Picit sűrű volt a nap.

Észrevettem, hogy mostanában bunkó vagyok az msn listámon lévő emberekhez, és az emberekhez is úgy általában. Nem tudom mi lelt, de nem örülök neki. Kezd visszatérni valami nyomorúságos harag belém valami miatt. Le kell nyugodni.

Elgondolkodtató esemény történt tegnap este. Soma, akivel nagyon régen beszéltem megkeresett msn-en, picit beállva újra. Még az ember el is nézi azt, hogy jó valaki picit többet ivott a kelleténél, na de mikor táncolt nekem az már fura volt... Jó még talán ezt is elnézi az ember. Aztán elkezdtek irogatni a barátnői, mivel ilyen csajbuli volt valakinél, és csajokkal bulizott. Egyik feltett nekem egy érdekes kérdést: "bejön neked soma? kivernéd rá a vén faszodat?" és "miattad van rosszul Soma, mert ő tudna szeretni, de te elutasítod" Igazából az volt megbeszélve, hogy találkozhatunk, de a suli miatt most nem sikerülne normális kapcsolatot kialakítani. Valahogy ezek már nem fértek bele a jóizlés fogalmába. Az még oké, hogy részegen ír msn-en. Az még oké hogy táncol, de az hogy a barátnői irkálnak ilyet, és hasonlókat nekem az már sok. Valahogy én nem engedném azt, hogy a nevemben írkáljanak, mert nagy poén... Fura hozzáállás a részéről, és nem így ismertem meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr41455267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.18. 22:00:37

1. Ki a tököm az a Soma???? Légyszi felvilágosítást, le vagyok maradva :D

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.18. 22:46:46

@Hopeless: Egy srác aki miatt anno összeszedtem magamat és megszületett az új blog pozitív szemléletmódban. :) Úgy volt, hogy találkozom vele de aztán koleszes lett, és a suli miatt úgysem lett volna normális kapcsolat, így hagytam az egészet a fenébe.
süti beállítások módosítása