szegedi hmcs

2009.10.20. 01:38

Újabb "tudóshoz" volt szerencsém 2 napja. Felvetette magát msn-re randi-ról. Tudtam nem lehet semmi, mert szegedi a srác, de gondoltam hátha jó beszélgetőtárs lesz belőle. Azzal kezdte, hogy ő iphone(későbbiekben ájfón)-on msn-el. Hát jó, elfogadtam a tényt. Kérdezgettem, hogy hol vette, és hogy jailbreakelt-e. Azt mondta t-mobile-tól ami ugye köztudottan egy kisebb vagyon. Keményen havi díjas. Aztán áttértünk az életre. Most következik a legnagyobb faszság ami eddig elhagyta ember száját: régebben infós akart lenni, de rájött, hogy unalmas, és semmi érdekes nincsen ebben a szakmában, ezért pincér lesz, mert az nem unalmas. Őszintén... Gondoljuk át! Melyik nagyobb kihívás? Egész nap hordom a gulyást és a paradicsomos káposztát a vendégek elé, vagy pedig egy rendszert tervezek, szerelek, állítok be, hibát keresek? Ez minden csak nem unalmas és monoton. Ja és állítólag 12 évesen már php-ben tudott, és html-ben, és megunta azt is. Pff... Innentől nem bírtam komolyan venni. Aztán bedobta, hogy úgyis PC boltot meg telóboltot fog nyitni. (pincér végzettséggel igazán komoly hozzáértőnek lehet lenni igen!) Egyből feldobtam, hogy ugyan! Hogyan bír a konkurencia árai alá menni? Így is sokan vannak, és az online árakkal is vetekednie kell. Erre ő: majd nem fizetek adót és mindent az ebayről veszek. Egyből továbbgondoltam, és felhívtam a szállítási csúszásokra, határidőkre, üzemanyagköltségekre, és a földrajzi helyzet miatti hátrányra a figyelmét erre ő: "jaj de komoly valaki, ne legyél már ilyen merev, lazíts!" Valahogy úgy vagyok ezzel, hogy nem bírok poénra venni ilyen vállalkozással kapcsolatos dolgokat. Ha már felvetette, akkor végig kellene racionálisan gondolni, nem pedig csapongani. Ezekből a cégekből lesznek a tipikus fél-1 éves cégek, amik óriási adóssággal jelentenek csődöt. Kiderült, hogy ő telefonbuzi, és megkérdezte milyen telóm van. Persze nem ismerte ezt a gyártót és típust mint gondoltam is. :P (szeretlek én pici gépem) Aztán az asztali gépére került a sor. Iszonyat gáz gépe van. Mikor megkérdeztem miért nem cseréli le: válság van. Én erre: de ájfón, havidíjasan azért belefért! Innentől semmi válasz tőle, majd törlésre kerültem. :D Hiába! :D echo "Boborján" > /dev/null

Have a good night!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr431462273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása