chat.hu the mind killer

2009.10.21. 21:19

Ma kitaláltam, hogy Martin után szabadon eltöltök egy délutánt a chat.hu fiúk egymás közt szobájában. Te anyaúristen... Hát ez bűntet! Most jöttem le, és fizikai fájdalmam van tőle. Fáj az agyam. Azt ami ott megy... Azt nem lehet leírni. Az eredmény? 0 találat, de pl egy 20 éves festő meg már szerelmet vallott... Nem bírom én ezt. Az egyik fele nonsense témákról beszélget pl hogyan dugták meg, a másik fele meg dugni akarna. :D A többség 2 értelmes mondat után már a mekkora a farkad és hasonló dolgokkal áll elő. Én nem cseten fogom megtalálni az igazit azt hiszem. Szóval megint szereztem egy kis tapasztalatot. Még azért fel fogok nézni, mert sok embernek azért tetszett a szövegem. :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ehh uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr781466412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása