mondjuk azt csütörtök

2009.10.22. 23:05

9-kor felébredtem, és mentem gépet csinálni. Utálom... Utálom mikor értetlenkedik valaki. Tényeket közlök neki, és erre: ez átkódolja? Nem, nem azért van odaírva, hogy ipod video encoder mert átkódolja... Igazából mikor rányom az encode gombra, akkor egy bérmunkás kínában kismacskákat erőszakol meg egy fa baseball ütővel... Nem jó az ha értetlenek az emberek na. Mindent beállítottam, és kaptam egy mercit meg egy semmire sem jó PDA-nak álcázott fa órát. Ebből már volt egy, azt elsütöttem D exem öccsének, ezzel is majd kell valamit csinálni. Meglesz a helye szerintem. :) Azért bassza meg. Kicsit többet dolgoztam, de sebaj. Na jó valójában baj, de nem érdekel. Jó így.

Megtaláltam a következő tudóst. Íme a történet.

Írtam egy srácnak aki a profilja szerint barátkozó, és bárki írhat neki. Írta vissza, hogy persze barátkozik velem, írjak magamról. Írtam neki pár dolgot, de megkérdeztem miről szeretne tudni még. Írta vissza, hogy bármiről írjak neki, ő nem akarja megmondani, hiszen ismerkedünk vagy mi. Itt már fura volt, mert valójában én nem tudtam róla semmit, de sebaj. Elmeséltem az életem egy részét, az exeimről meséltem, picit a szakmáról, magamról, érzéseimről. 3 nap késéssel a következő levél jött:

"Szia!

Köszi, hogy írtál. Nem nagyon tudom, hogyan kellene ezt megírni, de szerintem nem igazán passzolunk össze, nem érzem, hogy lenne köztünk bármiféle bizsergés is. Kedves, aranyos fiú vagy, szóval biztosan találsz majd magadnak párt. Sok sikert kívánok hozzá és minden jót!:)"

 LOL? Igazából milyen bizsergésről beszél? Attól, hogy iratott velem az életemről mit kellett volna éreznie? Vagy lehet én voltam a hibás? Azt kellett volna leírni, hogy megbaszom kádban kecsketejben, közben tunkolom a teljes kiőrlésű kenyeret a tejbe és azzal etetem és sátánista énekeket ordítozok? Lehet attól beindult volna a bizsergés? Passz. Egy témát nem volt hajlandó megjelölni! Egyetlen egy dolgot nem írt magáról! Mégis mit várt tőlem? Ja már értem! Régen el volt döntve hogy nem, csak még gépeltetett picit előtte. senzaparole mehet a /dev/null-ba!

Amúgy ma shoppingolós nap volt. Bejártuk a MAT kört. (metró, aldi, tesco) Megvették az általam rejtegetett monitort. Biztos itt olvasott róla! :P Sebaj, úgysem volt annyira jó. Most full HD-set akarok HDMI-vel. Szereztem Kinder Country klónt. Fincsi lett, szinte 100%-ig ugyan az. Rengetegen voltak az utakon, és extra balfaszok. Mintha beültek volna a hétvégi sofőrök is az évente 2000Km-t futó 1.2-1.4-es gépállatukba. Káosz, úristen... Mindegy megvan minden, van káposztám is, jöjjenek a kötelező ünnepek, csókolom.

UPDATE1: ki is hagytam, hogy ma dél körül érkezett a hotdog-on egy lánytól egy levél. Leírta, hogy volt barátja 23 évesen jött rá, hogy bi, és fiút keresne, de nem meri megtenni az első lépéseket, tőle kér tanácsot. 23 évesen... :) Én már 11 évesen tudtam mi van velem, hát sebaj. Mondjuk fura, hogy fiú létére nem találja fel magát. Először is leírtam a csajnak, hogy miért nem szeretem a bi-ket. Aztán leírtam, hogy 2 választása van a srácnak. Vagy cset, vagy társkeri. Leírtam a pró és kontrákat. Végül a társkeresőt ajánlottam, hogy ott próbálja meg a srác, és ha kell help csak szóljon. Megvolt a mai jótét. Remélem a srác nem szopja be nagyon csúnyán azért.

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: idióta work ehh uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr1001468798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.25. 13:31:01

"nem érzem, hogy lenne köztünk bármiféle bizsergés is."....szopd le magad ozt lesz bizsergés...pfff..nevetséges.
"megbaszom kádban kecsketejben, közben tunkolom a teljes kiőrlésű kenyeret a tejbe és azzal etetem és sátánista énekeket ordítozok" EZ MEKKKORA!!!! Ezen besírtam!! :D:D:D Nagyon pihent :D

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.25. 16:43:35

@Hopeless: Hát igen. Ezek így jönnek. :D Amúgy sok az idióta, de nem adom fel. :)
süti beállítások módosítása