things

2009.10.29. 21:56

Ma volt a Lidl akció első napja. Kinéztem magamnak a forrasztót meg a csavarhúzókészletet a reklámújságból. Igazából ennyi pénzért korrektnek tűnt. Tegnap miután fáradtan lefeküdtem 1 körül ma már reggel negyed 9-kor keltett apám, hogy na akkor menjünk a Lidl-be, mert elfogy a cucc. Áhhh... Kimásztam az ágyból, és összeszedtem magam. Természetesen rengeteg volt belőlük, de nem számít. Megvettük, és haza. Kipróbáltam őket, tényleg korrektek. Jó vétel volt. Mindig kell nekem csavarhúzó. Minden vágyam, hogy minden csavarhoz legyen szerszámom amit ember csinált. :D Jó nem vagyok csavarhúzómán, de muszáj lennie. Körülnéztem neten, erre beállít szomszédom, hogy na akkor meghozta a notebook-ot. Csináljam meg légyszi. Na jó egye fene. A gép egy Dell Studio 1737-es. Bele kellett építenem a HSDPA modult, mert mobilnetelni is akarnak. Megkaptam külön a Novatel EU850D 3g modemet. Beleraktam a WWAN minipci foglalatába, és rákötöttem az előre telepített antennákat. (képek erről a műveletről is a képek között) Elstartoltam a gépet. Szokásos Dell biosz, majd toltam is fel rá a Windows 7 professionalt. Ez OEM verzió volt amit elvileg nem lehetne eladni, dehát. :D Felkerült a gép aljára a kis liszenc matrica is. Szokásos helyre tettem, termékkód alá. Miután felmászott a win megflasheltem a bioszt, így pár új menüpont is előbújt. Folytattam a sima default cuccokkal, majd a 3g modemet is felraktam. Szégyen a win7-től, hogy 2009-ben nem kezeli le a broadcom bluetooth adaptert. Külön fel kellett tenni a widcomm stack-et, hogy normálisan működjön a BT. Érdekes... Más szívás nem volt vele. Óriási ez a notebook, mivel 17"-os. Nem kéne, nagyon nem. Nem lehet cipelni olyan könnyen. Szóval ennyi történt csupán ma így nagyvonalakban. :)

Képek a gépről itt.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: jóság work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr481485241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása