húbasszus ez a nap fájt

2009.10.31. 19:06

Azt a picsa manapság már egyre jobban gyilkosak a napok! Reggel 8-kor felkeltem, egyből utánfutó rákapcsolása dr. nyunykira, aztán albérlethez mentünk. Padlásra fel, és lehoztuk onnan az éghető anyagokat. A régi típusú házaknál hamuval szigetelték a padlást, és az bizony felverődik ha pakol rajta az ember. Portól fulladozva, de lehoztunk mindent. Utánfutó csurig pakolva, hazavontattam, lepakoltunk, ebéd, vissza a házhoz. Most az építési törmeléket raktuk rá a nyunyukira. Alig bírtam vele elhúzni, néha még a kuplung is égett. Vidékre vittük, hobbitelekre. Odafelé szinte remegett az egész autó. Odaértünk. Szemetet le, favágás, fákat fel, közben levelet is kihordtam, újra fák, zöldség-sárgarépa felszedés. 5-re volt megbeszélve a találkozó albérlőkkel, szóval pontosnak kellett lennünk. Csurig utánfutóval megint haza. Lepakolás, vissza albihoz, ahol már vártak ránk az albérlők. Szerződést megírtuk, órákat leolvastuk, dolgokat megmutattam, aztán nekiálltunk pakolni, kiüríteni a még bennmaradt dolgokat. Megint lett egy egész utánfutónyi anyag. Haza, lepakolás. Holnap még szállítani kell megint egy csomó dolgot, de előtte még rokon, temetők, uhh. Szóval összességében sikeresen padlót fogtam. Egész nap utánfutóztam, rakodtam. Már a saját msn címemen el kellett gondolkodnom, hogy mi is. :D

/me is tired

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work ajjaj uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr311489417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása