Reggel 9, kelés. 11-kor lesétáltam a rokonért meg a Lagunáért. Felhoztam hozzánk, kaja, és a szokásos temetőlátogatás. Rengetegen voltak idén is. Mire mindent bejártunk délután 5 lett. Lementünk a házhoz, és ámultam, bámultam. Az új albérlők olyan rendet tettek! :o Nem semmi! Úgy érzem jó választások voltak. Lent kiürítetteük unokatesóm volt műhelyét, aztán a faanyagot hazautánfutóztuk, meg elégettük a diófa leveleket. Nem semmi idő van. Jól felnyomta a föld a klímát. Megint minuszban jár a hőfok.

Más: Valaki kommentelt a másik blogomba amit már nem folytatok, erről akarok elmélkedni kicsit. Ő a vallásban keresi a támaszt. Nem tudom. Sosem voltam vallásos ember. Jártam hittanra, de mindig fenntartásaim voltak. Valahogy ebben a materialista világban nem tudtam megfogni a felsőbb hatalmat. Nem azt mondom, hogy nem létezik. Az élet olyan komplex, és olyan szerteágazó. Szinte olyan mintha tervezve lenne minden. Vagy ha visszamegyünk a föld kialakulására, "az isteni szikra". Vagy ha nézzük. Az egész föld egy tökéletes önfenntartó rendszer. Miért? Miért jött létre, miért pont így alakult ki? Nem lehet ezt olyan könnyen megválaszolni. Az egyik verzió szerint úgy teremtették, a másik verzió szerint bonyolult kémiai, biológiai folyamatok, és véletlenek. Mint tudjuk, véletlenek nincsenek, szóval megint megharapta a kígyó a farkát. :) Szóval. Arra szeretnék kilyukadni, hogy nem esetleg külső manipuláció segítségével tartunk itt ahol tartunk. Jó persze most be lehetne hozni az UFO elméleteket is, de nincsen értelme. Szóval lehetséges, hogy valaki vagy valami befolyásolta a dolgokat? És akkor az a valami hogyan jött létre? Teremtették, vagy biológiai folyamatok? Esetleg csak úgy lett? :D Ha van isten hogyan jött létre? Született? Letette valaki oda ahol van? És az a valaki hogyan szerezte? :D Szóval mind, mind mély kérdések ezek. Összességében elhiszem, hogy van egy felsőbb rendű dolog. Lehet nem ebben a dimenzióban, lehet nem is látjuk, és itt van mindig velünk, sőt lehet még isten is van. Sőt, lehet mindenkiben benne él hiszen olyan egyediek és bonyolultak vagyunk. Ebben egyet értek, de a biblia tanait már elutasítom. Ember írta, ember fogalmazta. Valaki valaha kitalálta, hogy hogyan kéne rendszert alkotni. Hogyan képzeli ő a dolgokat. Hogyan kéne élni. Szóval oké, oké, útmutatásokat elfogadod, de! Nem kéne ezt a nagy csindarattát csinálni isten nevében. Én általában mikor nagyon megszorulok ezt mondom: istenem ha létezel akkor mondd meg mit csináljak most, mert nagyon nem tudok kiutat. Aztán valahogy lesznek a dolgok. Nem tudom ő segít-e vagy magamtól rendezem el, vagy a sors. :) Nem tartom magamat hívő embernek. Lehet van valahol valami, de nem tudom. Talán egy kicsit mikor meg vagyok szorulva erőt ad nekem ha arra a valamire gondolok. :)

Mondjuk a srác kitér az ember belső erejére és ebben van valami. A sok szerteágazó probléma miatt az ember mindig mással foglalkozik nem tér ki sosem önmagára. Azaz: ki vagyok én? Én milyen vagyok? Olyan természetes dolog, hogy én én vagyok. Pedig ha magunkba nézünk mindannyian piciny csodák vagyunk. Bonyolult, összetett dolgok vagyunk, és mégis. Apró atomokból épülünk fel. :) Gondolkodunk, eszünk, alszunk, alkotunk, és vegyületek vagyunk. Minden ember személyiség. Irányelvek szerint élünk, de mégis a természetből jöttünk. Áhh bonyolult az élet, sosem fogom megérteni a miérteket, nem leszek elég intelligens, hogy felfogjam. Jó tudom: "Az élet értelme a világmindenség meg minden - 42"

Szerző: nicnev

1 komment

Címkék: gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr981491724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.02. 09:41:25

Szívem...jól beleragadtál egy olyan témába, amelyről napokat lehetne vitatkozni. :) Sokszor megfodulnak ehhez hasonló gondolatok mindenki fejében :)
süti beállítások módosítása