hétfő

2009.11.02. 22:33

Fél 7-kor kelés, utánfutó visszavitele. Aztán kitalálta nagyanyám, hogy vigyem el vidékre temetőbe. Álljunk meg tankolni a Metróba. Venni kellett a fürdőszobaszekrényébe izzót. Jó, kapott Osram halogénes izzót.(jópofa cucc) Jó, vidék, de akkor már a hétvégi ház is ott van, oda is menjünk. Lefényképeztem a hírdetésbe, aztán vissza a városba. De ne haza, hanem testvéréért, meg akkor vigyem már el nagyapámhoz a temetőbe. Fél 11-re haza is értem. Apám jön, hogy menjünk el akkor az önkormányzathoz. Előtte beugrottunk lombzsákokért. Önkormányzat, posta, bank, posta, bank. Nem jotottunk előbbre megint a hiányzó 3000Ft-os ügyben. Menjünk bejelenteni a kocsit szervízbe, de előtte menjünk el még a kazánhoz szigetelésért. Miután hazaértünk kitakarítottam és visszaszolgáltattam az autót. Egész nap a kurva kocsiban ültem szinte úgy, hogy alig aludtam. Visszaadtam a kocsit: konfigoljunk VoIP-t mert megjött a telszám. Uhh na jó. Bekonfigoltam, működött, hazaértem. Szaktársam, skype, szakdoga írás. Szóval igen. Kicsit busy nap volt. Este még megingatott kicsit az egyetlen barátnőm a világnézetemben én önmagamban, de aztán helyretettem magam.

---------------------------

conf t

int f0

sh

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr391493990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása