hétvége

2009.11.08. 21:03

Pár szóban: Mint írtam is, hétvégén Pécsen tartózkodtam.

Összegzés: jó volt, esett

Részletes leírás:

Day 00, Thursday 19:00 PM: megérkezett elénk Péter barátom, bepattantam, és elindultunk. Útközben elbeszélgettünk, meg a szokásos dolgainkat beszéltük meg mint szoktuk is skype-on, icq-n. 11PM-re már helybe értünk. Párás, hideg idő volt. Jó nagy város Pécs. Gyorsan ki is dőltünk, mert fáradtak voltunk.

Day 01, Friday 9:43 AM: felébredtem, kinéztem, és megint szürkület. Délelőtt nem történt sokmindent, barátommal elmentünk megnézni pár dolgot. Délután hívott druszám, hogy akkor találkozzunk. Találkoztunk a megbeszélt helyen, és mentem vele, mutatta az utat. Sajnos szegénynek fájt a lába, és az eső is esett. Jópofa srác, csak fura. :) Olyan sajátosan fura. Remélem összejön neki a barátja. Szívből kívánom. Meghívtam egy mekire. A csaj természetesen elbaszarintotta a kólát és cukrosat adott. Kicseréltettem vele. Ne ám már! Visszafelé eltévedtem, de kisegített a navi. Már vártak rám. Vacsora, és utána megnéztük a 2012 Supernova című filmet.(azt hittük ez az ami menni fog a mozikban, de nem!) Annyira komolytalan és gáz film, hogy végigröhögtük az egészet. Extra gáz. :) Lefáradtuk rajta, sleep. :D

Day 02, Saturday 9:00 Reggel árkád bevásárlóközpont. Ilyen pláza jellege van az egésznek, sok értelmét nem láttam. Jó mondjuk van média. :) Vettünk neki pár ruhadarabot szülinapra. Körülbelül 45 perc múlva: "te Peti mostmár húzzunk innen, mert átléptük a fiú vásárlási idő kvótát. Ha tovább megyünk már rosszul leszünk" Amúgy tényleg. Már mindketten meguntuk, elég volt. Nem lehet ennyit vásárolni már... Délután felmentünk a TV toronyhoz ami ködben volt. Aztán valami felszabadítás szoborhoz. :) Fénykéopeztem ott is. Délután is nézelődtünk városban. Körbevezetett. Este megnéztük az Ink című filmet. Nagyon megfogta a lelkemet. Nem árulok el semmit sem róla. Maradjon csak rejtélyes a film. :) Annyit elmondok, hogy mostanában ez volt az a film ami el tudott gondolkodtatni. Megérte megnézni! Keresem a soundtrack-jét.

Day 03, Sunday 9:32 AM: felkeltem, még aludt mindenki. Ettem reggelit, majd készülődtünk, mert megünnepeltük barátom szülinapját. Felmentünk egy olyan étterembe, ahol rálátni egész Pécsre. Csorba levest ettem(igen megint), és pulykát snidlinges öntettel. A torta is fincsi volt. Kilaktam szépen. :D Fotóztam fent is. Amint visszaértünk szállásra, már készülődtünk is, és indultunk. Mindent bepakoltunk, búcsú, és haza. Hazafelé lassabban értünk, mert nagy volt a forgalom, felbontások.

Nagyon jó volt. :) Képek itt.

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: jóság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr881510074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.09. 10:35:36

Jók a képek. Jajj erre a lakatos témára nagyon ráizgultam. Nem is tudtam, hogy van egy ilyen hely Pécsett. :D

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.09. 11:49:53

@Hopeless: Pedig van. Oda teszik a szerelmes párok a kapcsolatuk lakatait. :)
süti beállítások módosítása