bye bye 2008-2009

2009.11.11. 11:55

Nem bírtam tovább, és meglestem myvip-en D exemet. Úristen! Hogy néz ki... Pfff. Óriás lett az orra, az arca is ronda. Hasonlít már T-re szegény(barom). Sokkal rondább lett mint volt. Nem tudom mit ettem én rajta 1 éve. Ahogy néztem a képeket, rájöttem szörnyű ember lett jellemileg. Olyan dolgai vannak, hogy huhh... Rossz nézni. Jót tett a lelkemnek, mert a napokban éppen visszasírtam a régi időket. Így most szembesülve a valósággal, lehet hülyén fog hangzani, de nem kár érte. :) Nem ő az én társam, rosszul ítéltem meg.

Idézet az adatlapjáról:

"Mondásaim:
Ha isten nálam szebbet teremtett azt tuti megtartotta magának
Eddig azt hittem tökéletes vagyok, de mostmár TUDOM
Nem vagyok egoista csak tisztában vagyok az adottságaimmal
Nem vagyok tökéletes, hiszen hiányzik belőlem a hiba
Az élet szép de én szebb vagyok
ki az abszolút beképzelt? Aki azt hiszi hogy szebb nálam
Több okos ember kéne a világra, olyan rossz hogy egyedül vagyok
Miért nem én csináltam minden gyereket a világra!!!Akkor nem volna ennyi hülye
Megkeresed a szótárban a tökéletes szót és megtalálod a nevemet mellette!

Kb ennyit rólam: Telekibe járok, szeretem az F1-t és a focit és persze magamat :P
Jól tudok pókerezni."

És buzi is vagy, csak nem bírod elfogadni. Sebaj, majd titokban házasan megbasznak a faszik. Meg is érdemled majd te köcsög! És lesz pofád a feleséged mellett te aljas! És a gyerekeid elé odaállni te nyomorék! Önző szardarab!

Hát igen. Durván mellélőttem vele. Egy igazi faszkalap, barom. Most bírtam megkönnyebbülni megint, hogy nem hibáztam akkorát az ő kidobásával. Jobban vagyok. :) Itt az ideje már az emlékeit is elhagyni. Nem hozzám való tisztán látom. Korábban bíztam abban, hogy visszakapom de már nem szeretném őt vissza. Így már nem. :) Elengedem az emlékeket, szia picike, szerettelek valaha. :)

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr851517592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.11. 12:51:20

Jajj wz jó volt :D mekkora! "És buzi is vagy..." :D haha

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.11. 12:58:30

@Hopeless: Hát ez a valóság. Melléválasztottam szépen. Sikerült megtalálni a szart. Most újra feltéptem a régi sebeket, hogy begyógyulhassanak végül. Muszáj, mert az idő teljesen más képet festett róla mint a valóság.
süti beállítások módosítása