workday

2009.12.10. 22:24

Feldiszítettem a külső sövényt világítással. Ideje volt már, mert mindenki megcsinálta a saját karácsonyi hangulatát, csak én voltam lemaradva. Ma volt a napja, hogy kicseréltem a megdöglött kapunyitó lámpáját. A zener dióda halt meg benne, de a házát is lecseréltem, mert a régi törött volt. Volt készleten egy régi villogó ház, ami hibátlan. Összekombóztam a kettőt, és kész is. Most végre ad majd a kapu visszajelzést, hogy szándékában áll-e nyílni, vagy sem. Kicsit rendbetettem a fürdőt. Este még be kellett lőni egy helyen egy új hálót, plusz az ATA is haldokolt egy kicsit. Éppen előbb értem haza, de tököm már. Utálok ingyen dolgozni. A drága időmet pocsékolják. Ezek már nem kihívások... Produktívnak kell lenni. Meg néha muszáj bunkónak is lenni emberekkel. :) Anyám ma közölte, hogy le kell adni a céges előfizetést, mert szolgáltatót vált a cég. Huhh hát ezt is megértem. :D Hiányozni fog a régi számom...

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr11589352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása