az új, használt kocsi

2010.06.09. 11:36

1 évig kb 1 autó volt a családban. Apám hisztijei után megelégelte anyám, és megbízott a tökéletes, olcsó, igénytelen autó felkutatásával. Egyértelműen ilyen csak a régi Suzuki Swift lehet. Sokat jártam egy olyannal vizsgázni, és azt kell mondjam: tökéletes modern kori trabant. Felkutattam hát a neten fellelhető keveset futott példányokat.

Megakadt a szemem egy helyi 1.3-as GL felszereltségű tehát full fapad, 2001-es autón. 50 ezer km volt benne elvileg, hát felhívtam. Az eladó elmondta, hogy a felesége járt vele, és második autónak tartották. A sors fintora, hogy ez is pont olyan piros mint amit kölcsön szoktam kérni. :) Mondta azt is, hogy már van rá több jelentkező, így nézzük meg hamar. Kimentünk, megnéztük, és megvettük.

Volt rajta mit javítani, de az ár-érték aránya kedvező volt nagyon. Szerencsére van tapasztalatom az autótípussal, mert ellestem egy-két dolgot innen-onnan, így az alapvető javítási munkákat elvégeztem rajta. Kitakarítottam, lemostam, kicsinosítottam.

Internetről megvettem hozzá az alkatrészeket, amik meg is jöttek. Megbeszéltem egy szerelő sráccal, hogy lecseréle az olajat, a vezérmű szíjat, görgőt, és hosszbordásszíjat is.

Első komolyabb utam majd vizsgázni lesz vele, hát remélem nem hagy ott. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr582068519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása