the total fail!

2009.12.18. 18:46

Itt vagyok, teljesen megsemmisülve. Ez a 2009 még jól megküldött utoljára.

A sztori: Lementem ZH-t írni kedvenc városomba. Nem volt gáz, nem csúszott az út, elég hideg volt. Tempomattal mentem, nem siettem, 5.5-ös lett az átlagfogyasztása a pici Focusnak. Elég jó. Hamarabb odaértem, szaktársam már várt rám. Bementem a T.O.-ra. Megkérdezték hogy állnak a vizsgák. Elmondtam mi van. Mondom neki ki akartok rúgni. :P Mosolygott ott nagyban... LOL... Ne mosolyogj...

Aztán visszamentem szaktársamhoz, és átvonultunk a vizsga helyére. Megbeszéltünk mindent, feltettem a kérdéseimet, majd jött a ZH. Megkaptuk, összenéztünk... WTF??? Kiderült, hogy nem olyan a feladatsor mint vártuk. Ideális trafó is került bele... Nosza nekiálltam, norton-tevelin megvolt, kicsit elbasztam a referencia irányt egy helyen, de semmi komoly, javítottam. 26pont OK. Sikerült belekeveredni a 4 pólusokba sajnos... Soros-párhuzamos átalakításosban is elakadtam. Valószínűleg ez nem 2-es... Lemaradok róla. Aztán átmentünk szaktársam barátnőjéhez, aki ma diplomázott. :) Szegény nagyon izgult, de nem volt gáz, meglett neki, 5-ös. Miközben vártunk rá, közben gyakoroltunk EH-ra.

Kicsit vidámabb sztori: hazafelé kiálltam egy 2.5-ös V6-os benzines Omegával gyorsulási versenyre picit itt a városban. :) Megvertem persze, könnyedén legyorsulta. Srác nagy vidáman, mosolyogva mutogat nekem a lámpánál, ablakot lehúzom:

-Bocsi megkérdezhetem milyen motor van benne? :D
-2.0-es 136 lovas TDCi
-Akkor azért férfi! :) Köszi! :)

És elhajtott. :) Érdekes, mert jópofa volt, nem köcsögölt a vereség miatt. Legalább történt valami jó is. :S

Nagyon hulla vagyok, régóta fent vagyok. Aludnom kell nemsokára, mert nem leszek magamnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr991607460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása