visszavonulás

2009.12.29. 14:56

Tegnap éjjel visszavonulót "fújtam". Töröltem magam minden meleg társkeresőről amin fent voltam. Szünet kell ott is. Nem is szeretném, hogy rámírjanak. Most nem lenne időm sem egy srácra még ismerkedés szinten sem. Én pl zokon veszem mikor valaki ismerkedni akar, aztán nincsen ideje sokat lenni neten. Meg amúgy is. Azt hinnék hülye vagyok, vagy nem normális amilyen szinten ideges vagyok a vizsgák miatt. Azt is utáltam, hogy naponta többször megnéztem az "új belépőket", hogy talán majd most. Áhh nem, valamilyen szinten rabja voltam ennek a társkeresés dolognak, így most megfosztottam magamat minden esélytől. :) Jobb így addig, ameddig át nem esek a vizsgáimon. Utána, ha lesz kedvem, majd visszateszem magam. Legalább lesz felhozatal. Egyre kevesebben érdeklődtek már utánam. Dominik bátyját Tomi-t meg töröltem skype-ról. Idegesített már, hogy a listámon van. Nem tudom miért, de már valahogy nem akartam róla tudni. Nem volt közös témánk sem. Nincsen rá szükségem, ment le. Nem kedvelem már, sőt idegesít a jelleme. Majd ha hív telón kitalálok valami indokot. Nem kérek abból a családból inkább. :S

Törénések: szigorlatra készülés, semmi más. Közben természetesen újabb taszkot kaptam, bírálatot kell írnom. EHH! Még ez hiányzik nekem, mikor így sem látszok ki a todo listámból. A picsába már, hogy segíteni akarok embereknek, és én szopom be! :@ Na mindegy, megcsinálom ezt is, akkor is megmutatom, hogy mindenre képes vagyok! :)

Elolvastam a 2010-es horoszkópomat. Tudom női dolog, és mindenki úgy alakítja a sorsát ahogy akarja, de kíváncsi voltam. Sok jóval nem kecsegtetett, szóval 2010-ben nekem kell alakítanom a sorsomat ha eredményesen akarom zárni az évet. Meglesz, megteszem amit kíván a haza! Szilveszter valószínűleg itthon lesz, mert senki nem hívott, és sehová sem tudtam bepofátlankodni. Hát ez van. Nem lehet minden év tökéletes. Fos évnek, legyen fos a vége. Majd 2010-ben UK-ban barátok között ünnepelem. :)

Van egy gondolatom amit még megosztok mindenkivel: az ember csak magára számíthat, és csak magában bízhat. Soha senkiben nem szabad megbízni mélyen, hiszen az ejti a legnagyobb sebeket, akiktől nem is várjuk. Járj nyitott szemmel, és legyél mindenre felkészülve, és ne hagyd magad elnyomni, állj ki magadért!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr551630520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása