Happy New Year 2010

2009.12.31. 17:31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt is megértem, nemsokára 2010. A 2009-es évet ha össze akarom foglalni egy mondatban: szar (ha részletesebben: ilyen elkúrt, fos, undorító szopás évet még életemben nem éltem át mint ezt volt! te jó ég takarodj a fenébe 2009! ennyire még egyik év sem keserítette meg az amúgy sem örömteli életemet... komolyan... én nem tudom mi volt idén, de picsába!)

Mindenkinek szívből kívánom, hogy a következő év sokkal, de sokkal jobb legyen mint az amiben jelenleg élünk! :) Szeretetben, örömökben, sikerekben gazdag 2010-es évet emberek! :)

/me signs off and back to learn. :P

UPDATE: 18:48 azért nem tudok elmenni a tény mellett, hogy 1 éve ilyekor máshogy ment a szilveszter mint ma. Úristen mintha csak most lett volna, de már 1 éve volt. "ugye tudod, hogy szeretlek?" - és megpusziltam a fejét "igen" ennyi volt a válasz. Hát ja akkor még azt gondoltam, hogy ő is, de mint kiderült nem. :D Durva lecke volt az élettől, és nem ragadhatok le az emlékekben örökké. Ma még megengedem magamnak, de 2009 egy szar év volt. 2010-ben nem akarom emlegetni a múltat már, csak a jövőbe szeretnék nézni. Vadi új év, vadi új dolgok, új emberek, új kalandok. Hajrá, keep positive! :)

Újévi fogadalmaim: lediplomázok, UK-be megyek, nem törődök a múlttal, és nem morgok annyit. :) A világ is jobban örül nekem, és én is jobban érzem magam ha ezeket teljesítem.

 

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: jóság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr671635613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása