today

2010.01.12. 21:35

Amint felkeltem már szaladtam is a gépemhez mélt nézni. Semmi. Aztán kaptam egy hívást, hogy pénteken mégis mehetünk mégegyszer vizsgázni. Örültem neki, mert lesz még lehetőség. Délután meg megkaptam a hírt, hogy megvan.

Voltam az autóval is a szervízben. Rátették a motordiagnosztikára, és elvileg a nyomás szabályozó szelep halt be. Ez az a szelep, amely a common rail dízeleknél gondoskodik arról, hogy a befecskendező rendszerben mindig a kívánt nyomás legyen. Megrendelték, majd jön.

Melózni is voltam. Szokásos home network beüzemelése. Rutinmunka, nonsense.

Matekszigó tanulás fog történni a héten. Nincsen tovább, jó éjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr931667804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása