Sokan keresték a blogomban ezeket a kulcsszavakat: szakítás túlélése, túlélni a szakítást, szakítás után.

Úgy döntöttem leírom azt, hogy én hogyan éltem túl a 2 szakításomat.

Miután az ember kimondja a szót, megremeg belül. Összehullik minden. Főleg ha még mindig szereti. Iszonyú szar dolog kidobni azt akit szeretsz, de néha nincsen választásod. Ha mégis meg kell tenni nekem ez működött:

Nem keresed, törlöd mindenhonnan, akár iwiw-ről is. Törölsz mindent róla a gépről, minden közös képet, mindent. Fizikailag is eltávolítasz mindent a lakóhelyedről ami rá emlékeztet. Sajnos nekem van egy Tupperware edényem amit anyám foggal-körömmel védett és nem baszhattam ki, de megtanultam vele együtt élni. :) Már nonsense dolog az tupperware edény, de ha ilyen ezoterikus fasz lennék akkor biztos rámondanám, hogy sok negatív enerigát hordoz. :) Na szóval fizikaileg eltűntetsz mindent. Ez többnyire sterilen tartja a fizikai ingereket. Azaz nem jön be ilyen, hogy megsimogatni valamit ami rá emlékeztet, megnézni a közös képeket. Engem ezek kicsináltak anno, és a képek megnézése beláthatatlan következményekkel járt. :) Első időben 1-2 nap után már akarod vissza. Ilyenkor nem szabad megnézni mi van vele. Megnézni miket csinál, hol van stb. Ezek csak bekattintanak. Nehogy keresd neten! Le kell kötni magad. Olvass, tanulj, kézimunkázz(mindkét értelemben :P), hallgass zenét, bármit, csak ne a volt barátod lebegjen a szemed előtt. Ha megkeresed az kurvára fog fájni. Az éjjelek mondjuk szarok. Nehéz elhessegetni a gondolatokat. Semmiképpen sem szabad elkapni a szálat, mert abból szomorkodás lesz. Próbáld önkontrollal elterelni róla a gondolatokat. Iszonyat szar, de lassan apránként kikopik. Nem szabad a múltban élni. Ne szeresd, és ne utáld őket. Mikor már nem fáj annyira tartsd ezt be: Nem szabad a közelébe menni, nem szabad beszélgetni vele. Nem szabad meglátni! Ha mégis meglátod oda ne menj hozzá! Vagy ha látod, hogy oda akar jönni inkább menj el onnan! Ha mégis beszélgettek legyél távolságtartó, és ne foglalkozz vele, köszönj el gyorsan, és állj tovább.Nálam az exeimmel beszélgetés beláthatatlan következményekkel járhat, de minimum pár napos padló. Sajnos vannak olyan fiúk az ember életében akik sosem tudnak nyomtalanul elmúlni. Előfordulhat, hogy ha meglátod élőben akkor összeszorul a gyomrod, stb. Jobb elkerülni őket. Ne kísértsük a bajt. :)

Ezek voltak az én túlélési techikáim szakítás után. Talán lesz akinek hasznos lesz.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr621722451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása